Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

Τροφικές αλλεργίες, κολικοί και θηλασμός

Το μόνο πράγμα που με φοβίζει κατά τη διάρκεια του θηλασμού είναι το ενδεχόμενο να βγάλει το μωρό κάποια αλλεργία εξαιτίας αυτών που έφαγα εγώ. Τα συμπτώματα είναι πολλά και διαφορετικά ακόμα και σε σχέση με τους ενήλικες, συνήθως όμως εμφανίζουν εμετούς, έκζεμα, σπυράκια και αίμα στα κακά τους. Μετά από κάθε γέννα έκοψα μαχαίρι όλες τις τροφές που είναι ύποπτες για αλλεργίες. Πώς το έκανα αυτό; Με μεγάλη δυσκολία και τεράστια υπομονή.
Πρώτα πρώτα έκοψα όλα μα όλα τα γαλακτοκομικά, ούτε γάλα, ούτε γιαούρτι, ούτε τυρί, ούτε βούτυρο. Μία κοπέλα μας είχε πει ότι το μωράκι της είχε βγάλει έκζεμα στο στήθος από το αγελαδινό γάλα που κατανάλωνε η ίδια, έτσι κι εγώ από φόβο μην πάθουμε τα ίδια έκοψα ακόμα και το μοσχαρίσιο κρέας.. Υπερβολή; Ίσως, αλλά έτσι ένιωθα πιο σίγουρη.
Μία ακόμη κατηγορία τροφών είναι και τα εσπεριδοειδή, κυρίως πορτοκάλια - μανταρίνια, συνήθεις ύποπτοι για αλλεργίες. Ελάχιστο λεμόνι και αρκετά σπάνια έβαζα στο φαγητό μου. 
Ακόμη, από φρούτα δεν έτρωγα ακτινίδια και φράουλες.


Επίσης, έκοψα τους ξηρούς καρπούς και το σουσάμι, πρωτίστως γιατί στα περισσότερα από αυτά έχω κι εγώ αλλεργία και επιπλέον γιατί είναι από τα πρώτα που σου κόβουν ο γυναικολόγος και ο παιδίατρος όπως και το αβγό.
Τέλος, έκοψα τα ψάρια και τα θαλασσινά.
Γενικά έκοψα άλλες τις τροφές που έχω ακούσει να προκαλούν σε κάποιον αλλεργία αλλά και όλα τα άλλα τρόφιμα που τις περιέχουν.
Επιπλέον το πρώτο τρίμηνο, για να προλάβω την εμφάνιση κολικών, ελάττωσα το πιπέρι στο φαγητό μου και γενικά τα καυτερά, πρόσθεσα όμως μυρωδικά και σκόρδο για να μαθαίνει το μωρό τις γεύσεις, έκοψα τα πράσινα λαχανικά και τα όσπρια, τον καφέ και εννοείται το αλκοόλ…
Θα μου πείτε τώρα, «καλά, και τι έτρωγες»; Ε, όλα τα υπόλοιπα..

Βέβαια, όλα αυτά έγιναν σε συνεννόηση με την παιδίατρό μας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου