Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

Κλασσική Ελληνίδα Μάνα Εγώ; Π Ο Τ Ε ! ! !

Ξέρω - ξέρω, ¨ποτέ μην λες ποτέ", "μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες", κ.ο.κ....


Θα το παλέψω όμως όσο μπορώ... Δεν μου αρέσει καθόλου το πρότυπο της Ελληνίδας μάνας και για την ακρίβεια το απεχθάνομαι. Ο λόγος είναι πολύ απλός, δεν μου αρέσει  το ότι ανακατεύεται στη ζωή των παιδιών της και αυτό είναι που κάνει την Ελληνίδα μάνα να διαφέρει απ' όλες τις υπόλοιπες. Βέβαια, απ'όσο έχω παρακολουθήσει σε διάφορα σήριαλ (βραζιλιάνικα, μεξικάνικα, τούρκικα κ.τ.λ.) υπάρχουν κι άλλες κουλτούρες που μας πλησιάζουν, αλλά η δική μας κρατάει την πρωτιά!!!

Πραγματικά πιστεύω πως είναι η καλύτερη μάνα σε όλον τον κόσμο, αγαπάει τα παιδιά της, τα προσέχει, τα προστατεύει, τους παρέχει τα πάντα... Το κακό είναι πως όλα αυτά τα κάνει σε υπερβολικό βαθμό και δεν κόβει ποτέ τον ομφάλιο λώρο. Το αποτέλεσμα είναι τα παιδιά της να είναι μονίμως εξαρτημένα από αυτήν και έχουν μάθει να τα έχουν όλα έτοιμα, χωρίς κόπο και προσπάθεια.
Έχω πολλά παραδείγματα στον περίγυρό μου από τέτοια παιδιά και αυτό με κάνει να εκτιμώ περισσότερο τη δική μου μάνα. Η μάνα μου από μικρά μας έμαθε να αρκούμαστε σε αυτά που μπορεί να μας δώσει, να εκτιμάμε τους ανθρώπους γύρω μας, να βοηθάμε όσο μπορούμε, να στηριζόμαστε στα πόδια μας και να αναλαμβάνουμε τις ευθύνες των πράξεών μας. Πάντα μας έλεγε τα πράγματα όπως έχουν. Δεν λέω πως θα γίνω όπως εκείνη, σίγουρα θα κρατήσω όσα θεωρώ σωστά προσπαθώντας να διορθώσω και όσα δεν μου άρεσαν.
Με δυσαρεστεί να βλέπω γύρω μου ενήλικες να μην σέβονται κανέναν και τίποτα, να φέρονται σαν μωρά και από πίσω τους τους γονείς τους να διορθώνουν τα λάθη τους (όσα διορθώνονται).. Δυστυχώς, αυτό μόνο δυσκολεύει τη ζωή τους και τη ζωή των γύρω τους. Το χειρότερο είναι όταν το πάθημα δεν γίνεται μάθημα και τα ίδια λάθη επαναλαμβάνονται συνεχώς. Δεν καταλαβαίνουν ότι χάνουν από τη ζωή τους ανθρώπους που ίσως αξίζουν, χάνουν ευκαιρίες και κυρίως χάνουν τον σεβασμό των υπολοίπων, ενώ πολλές φορές γίνονται επίκεντρο αρνητικού σχολιασμού.
Επίσης, πιστεύω πως οι περισσότερες "κακές" πεθερές δεν είναι πραγματικά κακές. Είναι απλά αυτές που ανακατεύονται στις οικογένειες των παιδιών τους γιατί τα παιδιά τους το θεωρούν απαραίτητο και τους το επιτρέπουν, δημιουργώντας προβλήματα και προστριβές που θα μπορούσαν να αποφευχθούν.
Μου είναι αδιανόητο να μεγαλώσουν τα παιδιά μου και να έχουν τέτοια νοοτροπία, να γίνουν, δηλαδή, μαμάκηδες... Προσπαθώ από τώρα να τους βάζω σε πρόγραμμα και να τους κάνω ανεξάρτητους. Θα τους πάρω αγκαλιά, θα τους γεμίσω φιλιά, πολλές φορές κιόλας θα τους πω να μην φύγουν ποτέ από τη μανούλα (ναι, το έχω πει αυτό) αλλά όταν κάνουν αταξίες τα μαλώνω και τους βάζω όρια. Θα έχουν ό,τι ζητήσουν αλλά όταν πρέπει. Θέλω σαν τρελή να τα κακομάθω αλλά ξέρω και καταλαβαίνω ότι αυτό μόνο προβλήματα θα τους προκαλέσει.

Δεν ξέρω εσείς τι λέτε, θα ήθελα όμως πολύ την άποψή σας επί του θέματος... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου